ČASTÉ OTÁZKY

Musím objednávať pravidelne?

Nemusíte. Väčšina zákazníkov dáva síce prednosť pravidelným dodávkam, môžeme ale dodávať aj nepravidelne alebo len na konkrétnu firemnú akciu, jednoducho tak, aby to vyhovovalo hlavne vášmu rozpočtu a potrebám.

Čo všetko si môžem v objednávke individuálne navoliť?

Snažíme sa maximálne prispôsobiť vašim požiadavkám. Volíte si množstvo a druh ovocia, dni dodávky, hodinu aj spôsob platby.

Kde ovocie nakupujete a dovážate ho zďaleka?

Dávame prednosť miestnym farmárom a slovenskému ovociu a nakupujeme priamo od nich, ale pretože chceme zabezpečiť väčšiu pestrosť debničiek v zimnom a jarnom období, dovážame ovocie i zo zahraničia. Svojich dodávateľov starostlivo vyberáme a dobre poznáme. Snažíme sa pre vás zabezpečiť tú najlepšiu kvalitu.

Dovážate ovocie v bio kvalite?

Môžeme zabezpečiť debničky v bio kvalite, ale štandardné debničky v bio kvalite nedodávame. Dôvodov je niekoľko, napr. vyššia cena debničky, limitované zásoby bio ovocia na trhu. Snažíme sa, aby naše ovocie bolo lokálne, cestovalo len minimálne a nezaťažovalo životné prostredie.

O koľkej hodine ovocie priveziete?

Ovocie vozíme vždy dopoludnia, tak aby bolo po príchode zamestnancov do práce k dispozícii. Na presnej hodine sa dohodneme s vami, môžeme ho však priviezť aj popoludní na poradu alebo väčšie rokovanie.

Ste schopní dodávať na viac miest alebo rôzne poschodia?

Áno. Objednávku môžeme rozdeliť po poschodiach, jednotlivých oddeleniach alebo dodať na rôzne adresy.

Kto ovocie naporciuje a pripraví?

Dodávame iba ovocie, ktoré sa ľahko konzumuje a netečie. Tak napríklad namiesto pomarančov dodávame mandarínky, ktoré sa ľahšie šúpu. Banány a hrozno rozdelíme na jednotlivé porcie, aby si každý mohol vziať svoju porciu ovocia priamo do ruky. Je to síce detail, ale podľa nás celkom dôležitý. Navyše pri porciovaní máme možnosť znovu prejsť kvalitu ovocia, kým ho pridáme do debničky.

Ako postupujete, ak je v debničke otlčené ovocie?

Garantujeme 100% kvalitu. Pokiaľ však napriek tomu v debničke nájdete ovocie, ktoré jej nezodpovedá - zdarma ho vymeníme.

Ako si môžem objednať?

Je to jednoduché. Náš objednávkový formulár vás prevedie všetkým podstatným a my sa Vám najneskôr do 24 hodín ozveme a spoločne objednávku dokončíme. Ak sa chcete najskôr poradiť alebo si objednať telefonicky - nie je problém. Zavolajte nám na 0911 069 760.

Musím s vami vopred uzavrieť zmluvu na dodávku ovocia?

NIE. Nechceme si vás zaväzovať žiadnou zmluvou. Svoju objednávku ovocia môžete kedykoľvek zmeniť alebo pozastaviť. Stačí, keď nám zmenu objednávky oznámite 48 hodín vopred.

Ako je to s platbou?

Môžeme vám služby fakturovať mesačne alebo po jednotlivej objednávke.

Prečo by sme mali poskytovať ovocie priamo vo firme, keď na prízemí našej budovy je bufet, kde si zamestnanci môžu kúpiť vlastné ovocie?

Zo skúseností iných firiem vyplýva, že zamestnanci nejedia ovocie, pokým ho nemajú na dosah, napríklad na poschodí v kancelárii alebo vo firemnej kuchynke. Tí, ktorí si zájdu do bufetu, si s väčšou pravdepodobnosťou dajú kávu a niečo sladké než ovocie. Poskytovaním ovocia priamo na pracovisku dávate zamestnancom možnosť jesť ovocie častejšie.

Objednávkový formulár

Údaje o Vás

Mám záujem o:

Kedy vám ovocie dodáme?

Ako ste sa o nás dozvedeli?

Kontakt
info@ovociedoprace.sk
Tel: 0911 069 760

ičo: 47352698
č.ú: SK3902000000003351365056

facebook
Sledujte nás na